Хід уроку
І. Організаційний момент. Оголошення
теми, мети завдань уроку.
Нагадати правила
поведінки
- Дорогі діти, гості. Наш сьогоднішній урок відбувається майже напередодні
дня народження найзнанішого поета України – Тараса Григоровича Шевченка. Тому
все, про що ми будемо говорити, присвячується йому. Уявімо, що ми знаходимося в
Тарасовій світлиці, а він своїм мудрим примруженим оком дивиться на нас і все
бачить, усе чує. Тому постарайтеся показати якнайкраще свої знання та вміння.
Увага! Протягом уроку ми почуємо багато цікавого, а в кінці уроку перевіримо
себе, відповівши на запитання. Тому прислухайтесь до всього, що почуєте від
однокласників та від мене. На найуважнішого чекатиме сюрприз!
ІІ. Літературна трихвилинка (зачитати
епіграф, пояснити з учнями )
-
Поясніть, будь ласка, перший рядок.
-
В який час неволі
жив поет?
-
Чому долею для
Шевченка є Україна?
-
Справді, життя Шевченка було дуже складним, зважаючи на
час, у який він жив. Розкажіть, будь ласка, про життя малого Тараса.
(Розповіді учнів)
-
А що ви можете сказати про доросле життя поета?
-
Назвіть книгу Шевченка, яка відома цілому світові.
-
А чому вона так називається?
-
Хто такі кобзарі?
Користуйтеся довідником школяра
Творчість Тараса Шевченка
відома цілому світові. Він став виразником інтересів та прагнень усіх
поневолених. Здавалося б, що спільного в України та Японії? А навіть там є люди, що вивчають творчість нашого Кобзаря.
А зараз спробуймо виявити власні таланти: напишімо сенкан про Шевченка.
повний матеріал у файлі
|